🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل شکسته

(ثبت: 217587) آبان 16, 1398 
دل شکسته

صد بار شکستی دل من هیچ نگفتم
با دیدن تو توبه ی بسیار شکستم

گاهی غزلت عشق تو را بر دلم آموخت
گاهی به همین حرف و سخن خاطره بستم

تا خنجر تو خورد به قلبم غزلی گفت
ای خنجر دیوانه هنوز عاشقش هستم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 16, 1398

    🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    آبان 16, 1398

    سلام و خیر مقدم

    به به چقدر زیبا و روان
    قطعه ای عالی ست

    صد بار شکستی دل من هیچ نگفتم
    با دیدن تو توبه ی بسیار شکستم

    گاهی غزلت عشق تو را بر دلم آموخت
    گاهی به همین حرف و سخن خاطره بستم

    تا خنجر تو خورد به قلبم غزلی گفت
    ای خنجر دیوانه هنوز عاشقش هستم

    من مرغ سر کوی تو هستم به قیامت
    تو سنگ زدی بر تن رنجیده، نرستم

    هرجا بروی سایه به سایه به کنارت
    ای ماه تر از ماه، کنار تو نسشتم

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏👏👏🌿

  3. مينا امينی

    آبان 16, 1398

    درود مهربانو
    خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها
    قلمتان نویسا
    مانا باشید به مهر❤️❤️🙏🙏

  4. حامد نوروزی

    آبان 17, 1398

    درودبیکران عالی بود. موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا