🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل من

(ثبت: 7184) آذر 5, 1397 

دردانه ی دل ما،از دام ما در آمد
آغاز کار این عشق،از بدو آن سر آمد

آیینه ی دل ما،از عشق او نمایان
هر لحظه ی همین دل،از غصه شد سرآمد

باور مثال مردی،چون کوه استقامت
با ضربه ها که از پشت،خورد و به پا درآمد

اندازه ای که دل شد،غرق صفای این عشق
از جان و هم دل او،جور و جفا بر آمد

از خانه ی غم او،با خون دل گذشتیم
پاییز دل به پایان،نزدیک و آذر آمد

نامی بمان دل من،از هرز و رفت و آمد
قیمت تو فراتر،از هر گران تر آمد

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. استاد فن نیستم، زیبا اما به نظر می آید و برای شعر همین ملاک خوبی است برای ستودن. 

    • درود بی پایان بر شما

      شاگردی هستم در جوارتان،به مهر خواندید و اغماض…

      روزگاران فرازمند و متین

  2. درودها بر شما

    ز پا در آمد

    مناسبتره از:

    به پا در آمد

    • درود فراوان

      چون ز برگرفته از ادبیات قدیم است وجودش را جایز نمی دانند..

      سپاس از شما و نظرتان ارجمند

  3. سرکار خانم خرم بخش گرامی

    درودفراوان برشما

    خوشحالم از زیارتتان  

    موفق باشید و پایدار

    • درود بیکران جناب عوضپورارجمند

      بال و پر دادن به شاگرد از شگرد بزرگان است..

      لطف حضورتان موجب مسرت حال شد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا