🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنبال یار

(ثبت: 259284) اردیبهشت 18, 1402 

 

غم ندارد هرکه دارد یک عدد مثل تو را
تو نگاهم گر کنی با یک نگاه افتاده ام

سایه ام را میزنی با تیر دائم گرچه من
باز هم دنبال چشمانت به راه افتاده ام

شاعر : مهدی سلمانی میاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 18, 1402

    سلام
    خیلی زیبا و روان است ولی فاقد قافیه است

    غم ندارد هرکه دارد یک عدد مثل تو را
    تو نگاهم گر کنی با یک نگاه افتاده ام

    سایه ام را میزنی با تیر دائم گرچه من
    باز هم دنبال چشمانت به راه افتاده ام

    حالا مهدی جان شعرزیبایت دارای قافیه شد.

    ضمنا افتاده‌ام ردیف است

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • مهدی سلمانی میاب‌

      اردیبهشت 18, 1402

      سلام و درود فراوان

      سپاسگزارم ممنون از شما
      سپاس عالیه زحمتت شد براتون❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا