🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیاست سراب در بیابان هلاک

(ثبت: 244299) دی 19, 1400 

رباعی

دنیاست سراب در بیابان هلاک

هر لحظه ی این راه پُراز خارِ مغاک

در سایه ی هر سنگ بُود نقش و نگار

اما تن مار است نشان در دلِ خاک

فرخ لقا فتحی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    دی 19, 1400

    درودها بانو فتحی گرانقدر

    🌷🌷🌷🌷

    • فرخ لقا فتحی

      دی 20, 1400

      سلام
      بانوی فرهیخته
      از حضور همیشه سبزتون ممنونم

  2. سلام و درود و خدا قوت،
    کاش گاهی سروش هم بسرایید 🌿🌿🌿

  3. سیاوش آزاد

    دی 20, 1400

    سلام خار مغاک را اگر توضیح بدهید ممنون

    • فرخ لقا فتحی

      دی 20, 1400

      سلام
      خار مغاک
      معنیش اینه
      خاری که در چاله و گودالهای صحرا جمع میشه
      وقتی باد میزنه خارها رو باخودش میبره و داخل این گوال یا چاله میکنه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا