🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیایِ بی بها

(ثبت: 256220) بهمن 24, 1401 

 

وه!! چه شیرینست این درنگِ دنیایِ ملنگ
به سان مرغکی میان خارها
حریصانه حیران چیدنیم
عاقبت اما به اثنای بی انتهایِ این ولع
به ناگه
طعمه ایم به چنگالِ همای بی همتای مرگ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 24, 1401

    سلام و درود

    همای بی همتای مرگ
    به به

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 24, 1401

    سلام و درود و وقت بخیر
    روزگارتان سرشار از برکت و نور

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 24, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز زیباست

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا