🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیای آدم ها

(ثبت: 1030) اسفند 28, 1394 

یا رب 

طلب کارم 

گله دارم 

از این دنیای آدم ها 

دلم خونست 

پر از کین است 

از این بی داد شیطان ها

کدامین راست 

کدامین ناست

در این طغیان بوران ها

نه خانه ماند 

نه لانه ماند

از این غارت و تالان ها

هزاران مثل من رفتند 

هزاران نیست و درگیرند 

شدیم برگی سوار بر موج طوفان ها

نه حالی مانده در جانم

نه داری مانده در دستم

بسان گل پژمردیم 

در این آوار و ویران ها 

کدامش حیله و مکر است

کدامین راست و بی نقص است 

شدیم سرگشته و حیران 

در این صحرایه ظلمان ها 

سیه روی ایم بر این وادی 

پر از کوی ایم در این بادی

پر از امراض تشویش و

پر از وسواس نفسان ها 

اینش بر باد آنش بر باد

اینش در یاد خودش پر باد 

خونست اشک باز

پر است دل باز 

بر این نیرنگ دورآن ها

هوارم فریاد را دریاب 

پر از گنج است ای زریاب 

دل پر داد من فریاد

بر این بی داد ظالم ها