🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اه از دنیا

(ثبت: 978) اسفند 20, 1394 

کدام ترازو 

کدام عدالت 

چه ارزشی دارد آخر هستی 

وقتی تحفه ای بیش نیستی 

وقتی که رودها به خون آغشته اند آخر زندگی مفهومش چیست 

چرا اشک از چشم مادران برچیده نمی شود 

چرا پدران رنج می کشند 

عرق میریزند 

چرا سالهاست سر خم کرده اند تا سر بلند باشیم 

چرا شکمهایی تا خر خره سیر دستهایی محتاج 

از نداری به حراج گذاشتند 

فروختند ناموس و شرفشان را 

دنیا چه ارزشی دارد آخر 

وقتی عشقی در کار نیست دیگر 

مهری نیست 

بی رحم اند همه 

چهار سوی دنیا جنگ است 

برده داری هنوزم هست 

هنوزم ظلم پا بر جاست 

نه اسلامی مانده 

نه صلیب پرستانی و نه هیچ یک دین ابراهیمی 

پول پرستی و بی خدایی هست دیگر 

دیکتاتورها خدایان زمین اند 

فراماسونها هستند که برنامه میریزند 

خلفا بر انگیخته و خون میریزند 

اینجا تروریزم است که قد علم میکند 

غارت گرانند که میخورند و میبرند همیشه همه جا رعیت است که به خاک و خون کشیده می شوند 

اینجا سالهاست سر به تن نیست 

کله های بریده رو سینه است 

بر کوها پرچم هایی که افراشتیم نیست دیگر 

پرچم های ناشناس در اهتزاز است 

علف حرز دنیا را گرفت 

جنگلها در آتش سوخت 

خاکستر شد 

کلها پژمردند 

گندم زاران را میم گذاری کردند 

ظاغه های مهمات را تلنبار کردند از باروت 

سیلو ها ته کشیده ریخت 

سومالی را قربانی افکارشان کردند 

دمیست دیگر چشمانم خواب ندارد هراس دارم 

میترسم از فردا 

خسته ام از دنیا 

چندشم میشود از خودم 

از مترسکهایی که نزاره می کنند 

درونم میسوزد از آنهایی که لب دوخته اند 

دم نمیزنند 

کر و لالانی که نسل به نسل می آیند و می روند 

وجدانهایی که خوفته اند 

به جوش نمی آیند 

نظرها
  1. سوگند صفا

    اسفند 21, 1394

    سلام و عرض ادب

    سلام و خیر مقدم..

    سلام و خوش آمد….

    خیلی خیلی خوش آمدین به جمع شعرای پاک شعر پاک…

    خواندم و لذت بردم..

    خیلی زیبا بود

    زنده باشین

    یاحق

  2. مينا امينی

    اسفند 21, 1394

    سلام 

    حضورتان تو جمع شاعران شعر پاک رو سپاس میگم

    منتظر خوانش کارهای جدیدتون هستم

    مانا باشید و موفق

  3. معصومه عبدالهی

    اسفند 21, 1394

    سلام

    مقدمتان گلباران

    خوش آمدید

  4. عسل رادمنش

    اسفند 21, 1394

    سلام و مهر

    خوش امدید

    قلمتون ماندگار/مانا باشید

  5. علی معززی

    اسفند 21, 1394

    سلام دوست عزیز

    خیلی خوش اومدین….

  6. نگار حسن زاده

    اسفند 22, 1394

    سلام بزرگوار

    خوش آمدید به خانۀ خودتون…خیر مقدم عرض می کنم

    امیدوارم لحظات خوبی رو در سایت شعرپاک تجریه کنید

  7. دینا پاکزاد

    اسفند 22, 1394

    سلام

    خوش اومدین به شعرپاک

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا