🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیای بی وفا

(ثبت: 5987) اردیبهشت 23, 1397 

دنیای بی وفا

پیشینیان رفتند و حتی ردپایی نیست!

دل در چه می بندی که دنیا را وفایی نیست؟!

وقتی نمی باری،دلت سنگ ست بی تردید

یعنی به چیزی جزگناهت آشنایی نیست!

از آرزوهای دراز است این قساوت ها!

آخر بسوی مرگ، هیچت اعتنایی نیست!

نسیان مرگ از مال دنیا دوستی، خیزد؛

گر نیک بینی، غیر از این سنگ بنایی نیست!

از خود نمی گویم، علی مرتضی فرمود!

در حرف شیعه! کارهامان مرتضایی نیست!

با اینکه هر لحظه زمرگ آواز می آید؛

نشنیده می گیریم، انگاری صدایی نیست!

در پیش چشم ما جوان و پیر می میرند

این کاروان را ابتدا و انتهایی نیست!

خوابت”خلشور”است شوریده ست افکارت

بیهوده می نالی چو حرفت را بهایی نیست!

پ.ن:خلشور=آشفته، درهم برهم
۹۶/۰۸/۰۳ مرتکب شدم《خلو دخو 》
#رضـــــازمانیـــــاݩ‌قوژدی 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 25, 1397

    درود بزرگوار شعر زیبایی بود

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 25, 1397

      درودها استاد عباسی بزرگوار

      زیبا دیدن عادت شماست که زیبا می اندیشید 

      یا حق

  2. علی احمدی

    اردیبهشت 28, 1397

    درودهااااااا بر این شاهکار ادبی درودهاااااا استاد گران ارج

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 28, 1397

      سلام دوست و استاد بزرگوارم جناب احمدی عزیز.

      سپاس از لطف بی پایانتان.

      برقرار باشید

  3. Z .M

    اردیبهشت 29, 1397

    درود برشما بزرگوار

    بسیار زیبا و عالی

    مانا باشید.

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 29, 1397

      سلام بانوی ادیب خانم میرزایی بزرگوار

      سپاس از حضورتان و نظر لطفتان

      محبت کردید.

      مانا باشید

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 29, 1397

      سلام بانوی ادیب خانم میرزایی بزرگوار

      سپاس از حضورتان و نظر لطفتان

      محبت کردید.

      مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا