🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیای بی امن و امان

(ثبت: 246591) فروردین 10, 1401 

دنیای بی امن و امان

بردار از دوش من این بار گران را
آتش بزن بدنامیِ نام و نشان را

آشوب بر پا کن که حیران تو باشم
ویرانه کن دنیای بی امن و امان را

با تلخ و شیرینی که عمرم را هدر داد
دیگر نمیخواهم بد و خوب جهان را

می شد اگر بر بازوانم سر گذاری
می گفتمت یک بار دیگر داستان را

از یاد خود بردی و من هرگز نبردم
با خود بجز حال و هوای شوکران را

رفتی و شستی زیر باران بهاری
از خاطراتم خنده های آسمان را

من تشنه جام شرنگ ارغوانم
بگذار بالای سر من نوش جان را

جاری کن از چشمان خیسم زندگی را
پروانه شو بال و پر نصف جهان را

۹ فروردین ۱۴۰۱-رامسر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 10, 1401

    جاری کن از چشمان خیسم زندگی را
    پروانه شو بال و پر نصف جهان را

    درود استاد معصومی گرانقدر 🌸🍃🌸

  2. 🌹🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 11, 1401

    سلام و درود، روزگارتان بهاری

    صفای دریا، همدم لحظه هایتان

  4. محمد یزدانی"جوینده"

    فروردین 12, 1401

    درودو احترام جناب دوست
    بسیار عالی سروده اید بهارتان خجسته نوروزتان پیروز
    پیروز و پاینده🌺🌺🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا