🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت

(ثبت: 270363) خرداد 26, 1403 

سکوت
من و دلتنگی و یک شهر پر از درد سکوت
من و آواره ترین عابر و شبگرد سکوت

مثل یک عکس پر از خاطره و گوشه قاب
من و آئینه و دلدادگی و گرد سکوت

چاره کن پنجره را تا که نگاهی بکند
هق هق حال مرا بین هماورد سکوت

زیر سوسوی چراغی که مرا می نگرد
منم و یاد تو  واهمه ی زرد سکوت

هر خیابان شبحی ساخته از حادثه ای
وای از این لخظه تاریک عملکرد سکوت

سایه ها پشت سر هم به زمین پنجه زده
کوچه عاصی شده از شیوه نامرد سکوت

آسمان گرم شب افروزی صد اختر کور
ماه تابان که زده زل به تن سرد سکوت

شب بی حوصله را با که همآوا بشوم؟!
به که گویم که چه شد بی تو ره آورد سکوت

♤♤♤

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 26, 1403

    همش فکر می کنم که دیگه علی معصومی از این بهتر نمیشه. اما همیشه غافلگیرم کردی رفیق
    راستی اینستاگرام داری؟

  2. طارق خراسانی

    خرداد 26, 1403

    سلام حضرت استاد

    خدا را شکر به این شعر زیبای تان رسیدم

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا