🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به جرم عاشقی

(ثبت: 270221) خرداد 18, 1403 

 

به جرم عاشقی
چه آسان برده ای از یاد خود قول و قرارت را
چه بی پروا گرفتی از من ویلان دمارت را

من از دلدادگان سیب سرخ آرزو هایم
که هر فصل زمستان می دهی قول انارت را

شدم صید نگاه هرزه ات ای مست لاکردار
چه بی درمان رها کردی بحال خود شکارت را

به جرم عاشقی محکوم در بند مجازاتم
که در گردن بیاویزم طناب چوب دارت را؟

من از بازندگان صدر تاریخ مکافاتم
که می بازد دمادم رشته کار قمارت را

برایم نوشداویی مهیا کرده کاری کن
بگیر از شانه هایم بار زخم بی شمارت را

حذر کن از دل تنگی که آهی اتشین دارد
که یغما می کند روزی تو و ایل و تبارت را

♤♤♤

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معین حجت

    خرداد 18, 1403

    درود مهندس، مثل همیشه عالی👏🌺

  2. صفا یغمایی

    خرداد 18, 1403

    درودحضرت معصومی عزیز
    خیلی زیباست
    دستمریزاد.
    🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    خرداد 19, 1403

    سلام و درود

    مانند همیشه دلچسب و عالی ست

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا