🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 254097) آذر 29, 1401 
دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

 

بهار آمد ، ولی غمگین و خسته
تبر ، لبخند جنگل را شکسته

به جای موج آب و رقص ماهی
علف بر دامن هامون نشسته

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. باسلام
    زیبا بود هر چند دوبیت بود ولی یک کتاب از بهار را در خودش جای داد
    موفق باشی و پیروز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا