🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 254187) دی 10, 1401 

 

گلی که ریشه های تشنه دارد
به روح سبز خود ایمان ندارد

دعا کن مادرم بعد از نمازت
به شهر ما کمی باران ببارد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سلام
    ان شاءالله باران رحمت بباره

  2. سیاوش آزاد

    دی 10, 1401

    سلام دارد و ندارد هم قافیه نیستند
    اگر مصرع های زوج را هم قافیه بدانیم فکر کنم دوبیتی نباشد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا