🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 263872) شهریور 25, 1402 
دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

نه خنده بر لبم برپا نمیشه
نه شادی بر دلم پیدا نمیشه

شبیه ماهی افتاده در تُنگ
گره از سرنوشتم وا نمیشه
_
ورامین
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    شهریور 25, 1402

    آفرین به شما

  2. طارق خراسانی

    شهریور 25, 1402

    سلام و درود

    زیباست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  3. سیاوش دریابار

    شهریور 25, 1402

    سلام
    درود بسیار بر شما شاعر بزگوار
    بسیار زیبا و پند آموز
    قلم سبزتان شکوفا
    لطف تان مستدام
    موفق باشید و جاودان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا