🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 263969) شهریور 28, 1402 

 

نفس از روح دریاچه جدا شد
زمین تب کرد و غم را مبتلا شد

جهنم شد بهشت ما همان روز
که باران رفت و جنگل بی صدا شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 28, 1402

    سلام

    آفرین بر شما

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. سلام و درود
    بسیار زیبا بود
    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا