🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 263970) شهریور 29, 1402 

 

هوا لبریز حسرت های ما شد
به پوچی روح فردا مبتلا شد

عزا شد سرنوشت ما همان روز
که دل از آرزوی خود جدا شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 29, 1402

    هوا لبریز حسرت های ما شد
    به پوچی روح فردا مبتلا شد

    عزا شد سرنوشت ما همان روز
    که دل از آرزوی خود جدا شد

    سلام و درود

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌿🙏🌷🌿

  2. سینا دژآگه

    شهریور 30, 1402

    سلام و عرض ادب جناب ابوالقاسمی عزیز
    بسیار زیبا سروده‌اید. درود بر شما.
    در اوج باشید🌸🌺🌸🌺

  3. سلام و درود
    زیبا بود و لذت بخش
    سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا