🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 254180) دی 3, 1401 

 

مپوشان بر خودت پیر آهن غم
مشو سرمایه ی اهریمن غم

بخند و مهربانی کن به دنیا
بِکَن آغوش خود را از تن غم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مپوشان بر خودت پیر آهنِ غم
    مشو سرمایه ی اهریمنِ غم

    بخند و مهربانی کن به دنیا
    بِکَن آغوش خود را از تنِ غم

    سلام و درود

    قابل تأمل است

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا