🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی 380

(ثبت: 251986) مهر 23, 1401 

 

كار جـهان گـر بُـوَد از كار تـو
تا قـصـص از مردم اشـرار تـو
گـر همه مردم كُـنـن آزار هـم
كـس نـتوانـد كنـد آزار تـو
٭٭٭
هـر چه به دنيـا كه مذمـت كنـم
دانش اين خلق مـرمت كنـم
فكـر من آماده ي اين كار بـود
هـر چه بر اين خلق هدايـت كنـم
٭٭٭
گـر بتـوان خلق هدايـت كنـم
خلـق خـدا رو به عنايـت كنـم
خلـق اگـر حرف خـدا بـشنونـد
خلـق تـوان قابـل رحمـت كنـم
٭٭٭
من نـشناسـم به بـرت كـيستـم
لطف تو گـر نيست ، منـم نـيستـم
كي به من آن قدرت خلقت بُـوَد
خلقت دست تو مگـر نـيستـم
٭٭٭
خـداوندا كجـا رو آورم من
چه سـودي را بـهانـه آورم من
خـداوندا اسيـرم دسـت شيـطان
به فرمـان كداميـن داورم من
٭٭٭
نسیم گلشن زنده یاد حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا