🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حسن مصطفایی دهنوی

 

باد نوروزي وزيد ، اي ياوران عيد آمده

دوبیتی

خوانش: 168

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

 

خداوندا چرا خلقت به من گرديده اند بد دل

دوبیتی

خوانش: 174

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

 

هـمان راه مسلمانـي اگـر بـهر تو دشــوار است

دوبیتی

خوانش: 140

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

خداونـدا چرا دنيـا به من در حال جنگ است

دوبیتی

خوانش: 159

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

برادر جان بدقت بين كه آسايش به هر فردي نمي سازد

دوبیتی

خوانش: 151

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

طريق كار اين دنيـا ، مدام افـيونگري باشـد

دوبیتی

خوانش: 74

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

هر كس كه از اين دنيا، در مرحله ي شادش بود

دوبیتی

خوانش: 58

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

رفاقت را چنان بنما ، كه از دستـت نرنجد كس

دوبیتی

خوانش: 75

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

آن ارتباط آب و خاك ، از نظم آن يزدان بُوَد

دوبیتی

خوانش: 70

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

فساد و كينه جويي است ، براي حكم راني است

دوبیتی

خوانش: 84

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

اي پسرا ، به هوش باش حرف خدا شنفتني است

دوبیتی

خوانش: 69

سپاس: 0

 

سفارش كرد پيغمبر ، براي امتـش يك سر

دوبیتی

خوانش: 70

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

 

اين نسـل نـوزاد بشـر در كـار خـود حيـران بـُوَد

دوبیتی

خوانش: 80

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

درخت بارور باشـد هـدف بر ضربه ي سنگ اسـت

دوبیتی

خوانش: 105

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

خداونـد سخن گويـي ، سخـن گويد كه مي گويـم

دوبیتی

خوانش: 95

سپاس: 1

تعداد نظر: 6

 

عشق جديد ، مستـي و بازيـگري بر آن هست

دوبیتی

خوانش: 88

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

در تاخت و تاز زندگي، آسوده كي بتوان نشست

دوبیتی

خوانش: 80

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

افراد حقـگو بـشنويد از مـا به حق پيمان كه نيست

دوبیتی

خوانش: 80

سپاس: 3

تعداد نظر: 12

 

بر حرف حق دشمن بُوَد ، هركس به حق هوشيار نيست

دوبیتی

خوانش: 82

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

كمال و فضل اين ملت كه به نوشتن كتاب است

دوبیتی

خوانش: 89

سپاس: 3

تعداد نظر: 4