🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی

(ثبت: 254058) آذر 27, 1401 

 

در این شهر کویری یار خسته
کنار باغ پائیزی نشسته

گرفته غم گلوی نازکش را
نمیدانم دلش را کی شکسته

ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا