🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوری و دوستی

(ثبت: 249432) تیر 31, 1401 

 

دور می‌شوی از من،
دور تر وُ
دور تر وُ
دور تر…
آن وقت ‌ست که
خواهی فهمید:
[دوری دوستی نمی‌آورد!]

#لیلا_طیبی(رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 1, 1401

    سلام دختر عزیزم

    براستی دوری دوستی نمی آورد
    سپاس از اینکه هستی
    خدا توفیقی دهد تا بتوانیم به نحوی شایسته سپاسگوی زحمات شما باشیم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • لیلا طیبی

      مرداد 2, 1401

      درود بر شما پدر جان…
      دورادور دست بوس شما هستیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا