🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دور از من لحظه با من هر کجا

(ثبت: 222013) فروردین 1, 1399 

 

1

گر رُبا اموال بیت المال را
خلق را محروم از ثروت دلا

یاد آن روزی کنی ای جان من
کیفری باشد خیانت را جزا

2

همچو دریا لحظه جاری عشق هان
مثل انجم بس درخشان شب همان

ای که زیبایی چو گل اندیشه ای
از زبان عشقی شنو ، پندی بیان

3

درد دارم التیامی درد لا
حال را بینی به بیماری نما

خلوتی بگزیده ام در گوشه ای
کی رها از صعب بیماری دلا

4

همچو شمعی رهنما گشتی مرا
نیمه شب همراه من بودی دلا

تار محفل را نمودی روشنی
ای مرا مونس تمامی لحظه ها

5

گر چه چرخان در هوایت مثل باد
ای مرا مونس تمامی لحظه یاد

یاد اویی می کنم همراه من
دور از من لحظه با من هر کجا

ولی اله بایبوردی

15 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 1, 1399

    سلام بر دوست گرانمهرم

    سال نو مبارک

    در پتاه خدا سلامت باشید

    🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 1, 1399

      سلام

      استاد ارجمند ، گرانمهر جناب خراسانی عزیز

      سپاس از همراهی

      لحظه ایامتان کامروا

      با نوبهاری شکوفا

      تقدیمی : 🍃

      گر چه سرگردان جهانی گشته ایم
      کنج دیواری غمین ، بنشسته ایم

      ناحقی حق جلوه ، حق ناحق دلا
      زخم دل داریم از بس خسته ایم

      ولی اله بایبوردی

      01 / 01 / 1399

      🍃🍃🍃💐🌿💐🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا