🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم…

(ثبت: 225599) اردیبهشت 1, 1399 

 

– دوستت دارم:

قلبت پُر است
از ضَرَبانِ دوستت دارم‌های مکرر،
برای من؛
که هرگز به زبان نیاورده‌ای!

#لیلا_طیبی (رها)
#شعر_هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 1, 1399

    💐💐💐
    درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 1, 1399

    سلام و درود

    خیر مقدم

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏🌿

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 4, 1399

      سپاس استاد

      سپاسگذارم

      🌹🌷🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا