🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 261669) تیر 16, 1402 

 

گاهی دعایت می‌کنم، یک روز نفرین
از لطف تو گردیده‌ام اینگونه بدبین

آخِر زمین می‌افتم از بس‌که مُرتب
از خاطراتم می‌روم بالا و پایین

یادت نمی‌آید، ولی چیدم برایت
یک عالمه از خوشه‌های باغ پروین

دریاب من را، دیر خواهد شد یقینأ
تا هست در جانم کمی احساس شیرین

یک دم کنارت هستم و یک عمر بی تو
دیگر بدم می‌آید از هم آن و هم این

می‌خواهم از پیشت فراری گردم امّا
افتاده روی روح من یک کوه سنگین

من دوستت دارم، هزاران بار گفتم
این جمله‌ی جذّاب را، حتی به لاتین

باید که بِستانم، شدهِ با جبر و اصرار
یک بوسه از کُنج لبت پهلوی پرچین

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 16, 1402

    حتی به لاتین

    سلام و هلوات کثیره علی الیو بزرگوار

    • معین حجت

      تیر 16, 1402

      سلام و عرض ارادت …
      سپاس از لطف شما🙏🙏💐💐

  2. رسول علی محمدی

    تیر 16, 1402

    سلام و درودها
    قلمتان هماره نویسا استاد
    مانا و تواناباشید🙏

    • معین حجت

      تیر 16, 1402

      سلام جناب علی محمدی گرامی …
      زنده باشید و سلامت…
      سپاسگزارم🙏🙏🙏💐💐💐

  3. طلعت خیاط پیشه

    تیر 16, 1402

    درود بر شما جناب حجت
    پر شور سروده اید و زیبا
    در پناه خداشادکام باشید
    👏🌸👏🌸👏🌸👏🌸👏🌸💐🌿🍃

    • معین حجت

      تیر 16, 1402

      سلام و عرض ارادت بانو خیاط‌پیشه گرامی…
      سپاس از شما 🙏🙏💐💐

  4. سیامک عشقعلی

    تیر 17, 1402

    درود بر شما جناب 🌻💚

    • معین حجت

      تیر 17, 1402

      درود سپاسگزارم🙏💐

  5. سینا دژآگه

    تیر 17, 1402

    سلام و عرض ادب جناب حجت
    غزل زیبایی سروده‌اید.
    زنده باشید به نور🌸🌹🌸🌹

    • معین حجت

      تیر 17, 1402

      سلام …
      زنده باشید …
      بزرگوارید🙏💐💐💐

  6. فاضله هاشمی

    تیر 18, 1402

    عشق احساس بی تکرار فرهاد است آری
    وقتی ندای بیستون گم می شود در صورت بخاری
    باید که شیرین بی خبر میماند از عشقش
    تاخیر او فرصت میداد به کارهای اداری

    • معین حجت

      تیر 18, 1402

      سپاسگزارم بانو🙏💐

  7. مهدی سیدحسینی

    تیر 19, 1402

    درود بر شما با صدایی دلنشین
    🌷🌷

    • معین حجت

      تیر 19, 1402

      زنده باشید …
      سپاسگزارم🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا