🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 225411) فروردین 30, 1399 

 

رنج دادی مرا به ناوکِ ناز/

رنج هایی که سالیان دراز …/

گفته ام بارها؛ بگویم باز:/

” دست من نیست؛ دوستت دارم.”

( سروش، قالبی تازه و توانمند در سرایش پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی، رباعی و سه گانی و

پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 30, 1399

    درود استاد رضاپور نازنین.
    الحق والانصاف؛
    زیباتر از این چه می تواند باشد؟!
    صورتگر چین نمی تواند باشد.
    با این همه زیبایی و شهر آشوبی؛
    انصافا، من ندیده ام شعری را
    #رضا_زمانیان_قوژدی

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 30, 1399

    درود و سپاس فراوان سپاس
    جناب استاد زمانیان عزیز❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا