🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوست دارم مفسر آیات مبین آسمان باشم

(ثبت: 237722) فروردین 13, 1400 

 

باز باران با ترس بارید
با هارمونی باد و در و پنجره
پشت پرده ای که واهمه ی رفتن و آمدن داشت
تا سکوت آبستن شعر شد
و ناودان
پچ پچ کرد
این گفتگوی عاشقانه را
و واژه ی دوستت دارم متولد شد

سینه ی آسمان که صاف شد
مهتاب گزارش می داد از حال زمین
مستی پیاله ای فروکشید
واژه ی دوستت دارم به بلوغ مهر رسید

انتهای غروب بود
پرده ها از شور افتاده بودند
که به بکارت واژه ی عشق پی بردم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا