🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناتمام

(ثبت: 268737) فروردین 10, 1403 

 

چشمان تو نوازنده ست
من به همه چیز می اندیشم
بر پرده ی شب همه چیز بدل از عصیان بود و
غم بر دلم چنگ می انداخت
که موسیقیِ باران در گوشه ی چشمت
شور به پا کرد
به خدایی که حوا را از پهلوی آدم آفرید
در هوای بارانیِ چشمانت گوشه گیر ترینم
آنگاه که سالکِ بی انتظار چشمانت خیس و سر به زیر،
ردّ پای نگاه مرا می گرفت
رویای من از ناودان چشم تو با اجرای بی امان بارید
برای من بمان که سرخیِ غروبی نابالغم
هنوز در التماسِ لحظه ی ابتلا
گرمای آغوشت رنگ غالب تهی کرده ی وجودم
دل مغلوبم آهِ سوزان می کشد
مثل یک نقاشی باز هم در رویای من باران شو
ناتمامِ تو خواهم بود

# با عرض سلام و ادب و احترام، سال نو را تبریک عرض می نمایم و بهترین را برای شما ارجمندان آرزومندم. تابنده باشید به مهر

 

 

نظرها 10 
  1. سیاوش آزاد

    فروردین 10, 1403

    سلام
    آفرینش از پهلوی حضرت آدم اگر مربوط به فرهنگ دیگری باشد آنگاه اگر چه شاید نتوان مواخذه ای در عالم ادب نمود لیک سوالی مطرح می شود که آیا نباید ادیب پاسدار فرهنگ خویش باشد؟

    • مهدی محمدی

      فروردین 10, 1403

      سلام و عرض ادب، به صورت زیر ویرایش می شود

      به خدایی که حوا را در پهلوی آدم آفرید

      متشکرم از شما

      • سیاوش آزاد

        فروردین 10, 1403

        سلام و سپاس

        • مهدی محمدی

          فروردین 12, 1403

          سلام تابنده باشید به مهر و با آرزوی بهترین ها🌹

  2. برهان جاوید

    فروردین 10, 1403

    درود جناب محمدی گرامی
    زیباست و دلنشین
    پاینده باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏

  3. علی معصومی

    فروردین 10, 1403

    درود رفیق
    🌺🌺🌺🌺❤❤❤

    • مهدی محمدی

      فروردین 12, 1403

      سلام و عرض ادب استاد معصومی عزیز و بزرگمهر، متشکرم دلتان دریایی 🌹

  4. اکبر رشنو

    فروردین 10, 1403

    سلام و درود💐🌺🌺🌷🌷👏👏👏

    • مهدی محمدی

      فروردین 12, 1403

      سلام و عرض ادب استاد رشنوی عزیز، بی نهایت سپاسگزارم، ممنونم که به کلبه ی حقیر با حضور پر مهرتان صفا و نور آوردید، تابنده باشید به مهر🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا