🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوست

(ثبت: 217518) آبان 15, 1398 
دوست

(دوست)

درکُنج خرابات،
بگریم زغم دوست
ازدیده ببارم،
وببارم که دلم اوست
از شرق دوچشمان تو باریدم و،
امروز
هم رنگ غروبم ،
ودلم پیچش گیسوست
خالی زخودم،
پر زخدایم،نفسم هُو
ازدست برفتم،
و بگفتن که این حالت ابروست
شرح تب ودلدادگی ام،
شهره شهری ست
گفتند چه خبر
این همه تفسیر ،
هیاهوست
باورشدم از،باوردل،
عشق یقینم
جانم گروی ِ قافیه ها شد ،
ودلم کف ِ ترازوست
راسخ… برو ،
از حِیطه ی عُشاق گران جان
این دل که زبانش،
فقط، بند به یک موست!

#ژیلاراسخ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 12 
  1. ولی اله بایبوردی

    آبان 15, 1398

    دلنمیراد

    درودها

    🌺🌺🌸🌺🌺

  2. محمدرضا نعمت پور

    آبان 15, 1398

    زیبای خوبی را قلم تاختید
    درودتان باد

  3. مینا یارعلی زاده

    آبان 15, 1398

    سلام و مهر بانوی شعر
    زیبا و خوش اهنگ و دلنشین
    لذت بردم❤
    درود بر شما و زنده باد
    🌷🌷🌷

  4. طارق خراسانی

    آبان 15, 1398

    سلام و درود

    لذت بردم
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  5. مينا امينی

    آبان 15, 1398

    زیبا/روان

    ممنونم مهربانم
    مانا باشید و موفق💐💐❤️🙏

  6. آبان 15, 1398

    سلام
    اگرمی دانستی
    ازدوریت چه زجری می کشم
    حتما توهم بامن جان میدادی
    احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا