🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دومین سروشم در اراک

(ثبت: 259673) اردیبهشت 25, 1402 

 

چشم، بی حاصل از نگار چرا؟!

روح، بی بهره از بهار چرا؟!

قلب با چشمه سار

پیوندی دارد

چو نفس با امید

منتشر گشته شعر جاری عشق

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش

اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا