🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو آتشه

(ثبت: 247719) اردیبهشت 26, 1401 

 

پایین می روند
از گلوی نان
عرق و خون

#مینا_یارعلیزاده

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 26, 1401

    سلام و. درود

    درد را چه کوتاه سروده ای
    ای غزال دشت ادب!

    در پناه خدا… 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • مینا یارعلی زاده

      خرداد 7, 1401

      سلام و سپاس از مهرتان🙏🙏🙏
      پوزش برای تاخیر در پاسخگویی به کامنت ارزشمندتان
      پیروز و برقرار باشید💐💐💐

  2. درود بر شما🌹🌹🌹

    • مینا یارعلی زاده

      خرداد 7, 1401

      سپاس از مهرتان و پوزش برای تاخیر در پاسخگویی به نظر ارزشمندتان💐

  3. سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مینا یارعلی زاده

      خرداد 8, 1401

      سلام سپاس از مهرتان جناب مصطفایی گرامی و ارجمند🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا