🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو بیتی میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)

(ثبت: 211464) تیر 16, 1398 

شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
سلام ای بانوی اهل کرامت
که کار تو به خلق باشد شفاعت
تویی اخت الرضا و بنت کاظم
تویی معصومه آ ن بانوی امت
————–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
ای شاه صنم مولد مسعود آ مد
از بهر بشر یگانه مقصود آ مد
بانو که بود شفیع کل امت
از لطف خدا عابدِ معبود آ مد
————–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
گنبد مینای تو خلد برین عالم است
جایگاه عالمان حبل المتین عالم است
شهر قم ،شهر شفاعت،با کرامات عجیب
مدفن بانوی پاک و نازنین عالم است
—————
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
از سرا پردۂ این خانه کرم می ریزد
بوی احسان ا ز دور حرم می ریزد
حرمش قبله حاجات برای سائل
باز باران ستاره به سرم می ریزد
—————–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
کاسه ات را به در خانۂ معصومه ببر
عرض حاجت ببر و از کرمش لطف بخر
چون کبوتر که شده جَلْدِ درون حرمش
بال و پر باز کن و دور حریمش تو بپر
—————
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
امشب حرم حضرت معصومه چه شور است
میلاد کریمانه یک نور ،چه سرور است
از دست کریمانه کرم روی کرم ریخت
این جشن و سرور مولد بانوی نور است
—————–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
ما را حرمی در قم ،دیگر به خراسان است
شمس و قمری مملو،از آیت قرآن است
قم ملجأ معصومه،مشهد به رضا نازد
الطاف خدا جاری ،با نم نم باران است
—————–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
حبیبۂ خیر النسا یا حضرت معصومه
ملیکۂ ارض و سما یا حضرت معصومه
راه بهشت می رود از حرم مطهرت
شفیعۂ روز جزا یا حضرت معصومه
————–
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا