🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دِلِت غواص اقیانوس عشقه

(ثبت: 211010) تیر 1, 1398 

دِلِت غواص اقیانوس عشقه

دو چشمونِ تِه چِی فانوس عشقه

به خواب ناز کردی تِه صدایُم

صدات در گوش مُو ناقوس عشقه

*

شبی گفتی که از جامِت بنوشُم

طنینِت مثل ناقوسی به گوشُم

نهادی سر به روی شانه هایُم

و پاشیدی دو زلفونت به دوشُم

*

به دوشُم زلف پاشیدی نشستی

چو ابر عشق باریدی نشستی

گرفتُم مُو در آغوشت، زِ باغُم

یکی گلبوسه ای چیدی نشستی

*

نشستی دربَرُم دل از بَرُم رَه

نفس از قالب و هوش از سَرُم رَه

چوآهو بود، جون، تا دیدِت از دور

به جَلد از بندبند پیکرُم رَه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود آقای ابوطالبی نژاد

    دستمریزاد

    پایدار باشید به مهر

    تقدیمی :

    روح را صیقل بباید داد ، گاه
    همچو چاقویی که زنگش را تباه

    روح را آماده سازی ،با دعا
    تا به آرامش رسی با انتباه

    ولی اله بایبوردی

    🌺🌷🌺

    • درود جناب بایبوردی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      ازشعرتون متشکرم
      برقرارباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا