🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیدار

(ثبت: 1573) خرداد 6, 1395 

شعرمن موزون شد از دیدارتو

دل خوشم از دیدن بسیار تو

برنگاه سبز تو دل بسته ام

غنچه ام در دامن گلزار تو

یوسفم در چاه هجرانت بسوخت

گشته ام من عاشق غمبار تو

شوق دیدارت دل و دینم ربود

جان فدای مقدم گلبار تو

تاج شاهی بر سرم نِه با قدم

با سر آیم تا سر بازار تو

با نگاه جستجو مشکن مرا

چون منم مشغول دل،درکارتو

گرچه کُشتی در غم هجران مرا

زنده گردم،لحظه ی دیدار تو

بهناز علی زاده/کیمیا/آلمان

با سلام و عرض احترام دوستان پاک

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):