🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیدار

(ثبت: 5639) اسفند 14, 1396 
دیدار

مَن شِکَستَم و نِشَستَم سَر اَفکارِ خودم
سَرنِوشت هَم شُده گِریان اَز دِلِ، زارِ خودم 

مَن در آیینه ی اِحساس غُروری داشتم
ولی اَفسوس شِکَست ، هَر دورا یار خودم

رَسم عاشق بودن ، همه رَفت از یادَم
مَرهَمِ دَردِ خودم، شُد ، دِل بیمارِ خودم

در جدال عقلُ عِشق،آنقدر ساکت ماندم
هَمه حِسَّم خوابید، جُز چِشمِ بیدارِ خودم

طاقَتَم مانده ولی عُمری دِگر باقی نیست
کاش آید آن نگاهت، روزی به دیدار خودم 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. آرمیتا مولوی

    اسفند 15, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا