🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیدم که عشق، قسمت هر آدمی نبود

(ثبت: 5085) آذر 9, 1396 

دیدم که عشق،  قسمت هر آدمی نبود

این جانِ جان به جانِ تو چیزِ کمی نبود

یادم نمی رود به دل من چه سال ها

همواره جز غمِ عشقت، غمی نبود

12 اردیبهشت 1392