🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیده بان

(ثبت: 1849) تیر 8, 1395 

دلتنگ که می شوی 

از بلندترین نقطه ی تخت

به دیده بانی می ایستی

شاید کسی

از کوچه ای که 

روی پنجره ات کشیدی بگذرد

یا شاید

به طلوع نرسی

سقوط کنی

و یک شهر

بیچاره شود.

مینا امینی

تیر ماه 95