🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دین و بی دینی…

(ثبت: 213852) شهریور 2, 1398 
دین و بی دینی…

«به نام خدا»

گفته بودی که هیچ آیینی…
برتر از کیشِ خود نِمیبینی!
بیش از این گُم نَکُن خدایت را…
در تکاپویِ دین و بی دینی!

«مهران اسدپور»

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):