🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیوانه

(ثبت: 263276) شهریور 11, 1402 

 

زخم عشقی دارم و آن دردِ سودای تو را
مرهمش جوید دلم روی فریبای تو را

گر تو غم داری بباید من همی باشم نژند
تا که شوید اشک من آن گرد غم های تو را

دل به جان آمد بیا یک لحظه ای دوست که من
هرگهی خفتم بدیدم پوچ رویای تو را

یا اگر آیی به رویاها بگو از خود نشان
تا بیایم تا ببوسم من سراپای تو را

بی خبر مردم اگر دیوانه دانند مرا
من نپوشم هرگز این عشق هویدای تو را

 

شاعران: امین اصلانی/ امیر اصلانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):