🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیوونه

(ثبت: 249357) تیر 30, 1401 
دیوونه

 

بیا که عطر تن تو
بپیچه توی خونه ام
بشم نهال آرزو
سر بزنه جوونه ام

وقتی میاد صدای پات
گلای باغچه وا میشن
قناریا که توو لک اند
دوباره پر صدا میشن

توو باغچه نیلوفر و یاس
رقص دوتایی سر میدن
بلبلای عاشقو باز
دور سر تو پر میدن

بیا که خونه ، نازنین
عطر تنتو کم داره
وقتی که نیستی نفسم
توو لحظه ها کم میاره

بیا تا مثل قدیما
سر بذارم رو شونه هات
غُصه که خوردی واسه من
پاک کنم اشک گونه هات

تنگه دلم برای تو
برای خنده های تو
برای عطر تن تو
واسه تو و صدای تو

بیا و منتظر نذار
من و دل عاشقمو
توی گرداب غم و درد و عذاب
رها نکن دست من و قایقمو.

انگار هزار ساله که من
توو خونه تنها مونده ام
چشمای بی فروغمو
سر کوچه نشونده ام

حالا بیا که عطر تو
بپیچه توی خونه ام
اگه نیاد صدای پات
دیوونهء دیوونه ام.

سیدرضاموسوی راضی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 30, 1401

    سلام و درود

    ترانه ی زیبایی ست

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا