🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذره ای گُم …

(ثبت: 13580) بهمن 7, 1397 
ذره ای گُم …

‍« به نام خدا »

در ایـن ؛ « عُمـرِ کوتـاهِ بی اعتبـار » ؛
چه مُضحِک به احوالِ خود غَرّه ایم !

زمین ؛ ذره ای گُم در این عالم است ؛
« و ما ؛ ذره ای گُم در این ذره ایم ! »


« مهران اسدپور »

‍‍( غَرِّه ؛ خود شیفته ، مغرور … )‍ ‍‍
وجودی جُز وجودِ « حَقِ مُطلَق » ؛
خیال اندر خیال اندر خیال است !

« حضرت مولانا »