🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذرّه ای شو اوج گیری تا سما

(ثبت: 222301) فروردین 27, 1399 
ذرّه ای شو اوج گیری تا سما

 

پرتوی از مهر جویی هر کجا
رقص رقصان بین انجم زهره سا

پایکوبی در مسیری نور هان
ذرّه ای شو اوج گیری تا سما

ولی اله بایبوردی

21 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 27, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیبا
    لذت بردم
    در پناه خدا🌿👏👏👏👏❤️🌿

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 28, 1399

      سلام استاد ارجمند
      ممنون از حضور مهرتان
      در پناه خدایی لایموت
      🌸🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا