🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رازها

(ثبت: 249688) مرداد 9, 1401 
رازها

 

ای خوشا عشق ای خوشا پرواز

ای خوشا لحظه های جان پرداز

باز آواز ها

باز ناز ها

راز ها شاهدند.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. آرمان پرناک

    مرداد 9, 1401

    درود بر شما جناب رضاپور عزیز
    شعر زیبایی بود
    ایام محرم را تسلیت عرض میکنم
    التماس دعا دارم
    در پناه حق باشید
    🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 9, 1401

      سلام و درود و سپاس تان جناب پرناک عزیز

      التماس دعا
      یاحسین
      🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا