🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راه توحید

(ثبت: 234217) آذر 16, 1399 

« راه توحيد »

گفتگويي زِ خدا باشد و توحيد بشر
آن كه بود است همين گفته ي ثابت نشنيد
راه توحيد به باريكي مويَـس نگريد
هر كه باريك نديدس ، ره توحيد نديد
راه توحيد بلند است و نشيب است و فراز1
سالك2 راه بـبايد شب و روزش بدويد
آخر اي قوم بشر، نكته ي اين گفته بـبين
آنچه دهقان بكند كشت، همان را درويد

٭٭٭
1- پست و بلند 2- رونده
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا