🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راه عشق

(ثبت: 251911) مهر 20, 1401 

 

از آن سر عشق که می آمدی
روحت با قلبم در آمیخت
و هزاران شعر در من زاده شد

من دستهایم نوشتن نمی دانست
اما می نوشتم… نانوشته برای تو!
و برای خویش که ‌پنداشتم تویی

سینا ورمزیار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سینا ورمزیار

    مهر 21, 1401

    درودها جناب لاهیجی عزیز . سپاس بیکران . پاینده باشین
    🌹🙏🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا