🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای عشق

(ثبت: 252199) مهر 27, 1401 

 

ای عشق توئی بهانه ی ما
روشن ز تو آشیانه ی ما

دریای وسیع و بی‌کرانت
توفنده به هر کرانه ی ما

با نام تو هر ترانه خواندیم
تا عرش رسد فسانه ی ما

در ظلمت شب شراره افکن
تا شعله کشد زبانه ی ما

لبخند بزن به نور مشرق
فرخنده نما ترانه ی ما

 

سینا ورمزیار

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 27, 1401

    درود بر شما جناب ورمزیار

    زنده باشید🙏🌹

    • سینا ورمزیار

      مهر 27, 1401

      درود بر شما جناب مهدی پور
      سپاسگزارم . پاینده باشید 🌸🙏

  2. صفا یغمایی

    مهر 27, 1401

    درودبرشما چقدرلطیف وپرازاحساس ناب
    موفق باشیدجناب ورمزیار.
    🌺🌺🌺

    • سینا ورمزیار

      مهر 27, 1401

      درودها جناب یغمایی عزیز . محبت دارین . پاینده باشین 🙏🌸🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    مهر 27, 1401

    ای عشق! همه بهانه از توست.
    سلام و درود و خدا قوت

    • سینا ورمزیار

      مهر 27, 1401

      درود بر شما جناب رضاپور عزیز .🌸سپاسگزارم از لطف و حضورتون .پاینده باشید 🌹🙏🌸

  4. مینا فتوحی

    مهر 28, 1401

    من آن مهارت خاکم که با بهانه‌ی «عشق»
    ز «رنج» بذر بگیرم و «یاس» پس بدهم!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا