🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عالم خیال

(ثبت: 252028) مهر 26, 1401 

 

دلخوشم به داشتنت در عالم خیال
بسان برکه ای که تصویر ماه را
در آغوش می‌کشد …

 

سینا ورمزیار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. غلامحسین جمعی

    مهر 26, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد مختصر و مفید و زیباست

    🌹🌹🌹🌹

    • سینا ورمزیار

      مهر 26, 1401

      درود بر شما جناب جمعی عزیز .
      سپاس بیکران 🌹
      پاینده باشید 🌹🙏🌸

  2. مهر 26, 1401

    درودجناب ورمزیاربسیارزیباودلنشین
    دستمریزاد.
    🌺🌺🌺🌺

    • سینا ورمزیار

      مهر 26, 1401

      درود بر شما . سپاسگزارم
      . پاینده باشید 🌹🙏🌸

  3. علی معصومی

    مهر 26, 1401

    درودها بر شما
    🌿💐🌿💐🌿

    • سینا ورمزیار

      مهر 26, 1401

      درود بر شما جناب معصومی عزیز
      سپاس بیکران از مهرتون 🌸.
      پاینده باشید 🌹🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا