🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای آزادی …

(ثبت: 251973) مهر 25, 1401 

برای آزادی …

دلم تنگ است و اینجا عشق
همچون یک کبوتر
کنج غم افتاده در بند است

طلوع ِصبح پیدا نیست
افق ها غرق در آغوش تاریکی
سحرگاهان هویدا نیست

ولی از دور می بینم تو می آیی
تو می آیی و می خندی
و در آیینه ی دل نقش می بندی

تو می آیی و شاید میرسی روزی
که اینجا سالها من خفته در خاکم
من اینجا قرن ها فریاد خاموشم
و دست مرگ می گیرد در آغوشم

ولی هر قطره از خونم
نشانی «سرخ» از مهر وطن دارد
تو می آیی نهالی «سبز» خواهد شد
سحرگاهان «سپیدی» را به تن دارد

تو می آیی…
تو می آیی به این غربت
به سان نور در تاریکی و ظلمت
شرابی تازه می سازی
ازین تاکِ غریب ِ مانده در حسرت

سینا ورمزیار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    مهر 25, 1401

    ولی هر قطره از خونم
    نشانی «سرخ» از مهر وطن دارد
    تو می آیی نهالی «سبز» خواهد شد
    سحرگاهان «سپیدی» را به تن دارد

    درودها جناب ورمزیار

    یک نیمایی خوش نقش را از قلم شما خواندم

    کلامی که دمی از معنا به دورت نمی کرد و با ریتم تنطیم شده خواننده را به

    دنبال شعر می کشاند.

    هماره نویسان و شاد کام باشید در پناه مهر

    💐💐💐💐💐

    • سینا ورمزیار

      مهر 25, 1401

      درودها جناب اصلانی عزیز . 🌺
      سپاسگزارم از بذل توجه و لطفی که دارین . پاینده و برقرار باشین همیشه . ممنونم 🙏🌸🌹

  2. نسرین حسینی

    مهر 25, 1401

    ولی هر قطره از خونم
    نشانی «سرخ» از مهر وطن دارد
    تو می آیی نهالی «سبز» خواهد شد

    بسیار زیبا درودها برشما جناب ورمزیار عزیز لذت بردم قلمتون مانا 🌺🌺🌺👏👏

    • سینا ورمزیار

      مهر 25, 1401

      درود بر شما خانم حسینی عزیز🌺
      سپاسگزارم از لطفی که دارین .
      ممنون از حضورتون .
      پاینده باشید 🙏🌹🌺

  3. رضا محمدصالحی

    مهر 27, 1401

    درود بر شما

    زیباست ، دستمریزاد

    • سینا ورمزیار

      مهر 28, 1401

      درود ، سپاسگزارم از لطف شما جناب صالحی عزیز . پاینده باشید 🙏🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا