🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خط عشق

(ثبت: 251915) مهر 24, 1401 

 

تا به درس عاشقی خطی ز عشق آموختم
آتش عشق آمد و در پای جانان سوختم

در تمام دفترم سرمشق من نام تو بود !
هرچه غیر از نام تو , آتش زدم! افروختم

سینا ورمزیار

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 24, 1401

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🖤

    • سینا ورمزیار

      مهر 24, 1401

      درود جناب خراسانی عزیز 🌺
      سایه تون مستدام . سپاس 🙏🌹

  2. مهر 24, 1401

    درودجناب ورمزیار
    افرین
    افرین
    افرین
    🌺🌺🌺

    • سینا ورمزیار

      مهر 24, 1401

      درود بر شما .
      سپاس بیکران ،
      🙏🌹🌹🌺

  3. فریبا نوری

    مهر 25, 1401

    درود جناب ورمزیار گرانقدر
    آتش عشقتان همواره گلستان
    🌷🌷🌷🌷

    • سینا ورمزیار

      مهر 25, 1401

      درود سرکار خانم نوری عزیز .
      پاینده باشین استاد 🙏🌸🌹

  4. درود بر شما جناب ورمزیار
    فاخرو‌زیبا سرودید دستمریزاد💐💐💐

    • سینا ورمزیار

      مهر 25, 1401

      درود بر شما جناب ذکاوتمند عزیز .
      نظر لطف شماست . پاینده باشید
      🌹🙏🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا