🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادر

(ثبت: 252200) مهر 28, 1401 

 

مادر چه غریبانه تنها و جدا رفتی
ای جان به فدای تو آخر به کجا رفتی

این قصهٔ دلتنگی آتش زده بر جانم
چون مرغ سبکبالی با باد صبا رفتی

بی مهرِ نگاه تو روز و شب من تار است
ای مهر ِِ فروزنده تا عرش سما رفتی

هر گوشهٔ این خانه آهنگ صدای توست
آهنگ سفر کردی با دست دعا رفتی

تلخ است وداعِ تو ای نور دل و دیده
تو نور ِ خدا بودی در نور ِِ خدا رفتی

 

سینا ورمزیار

دیماه ۱۳۹۴

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. جواد مهدی پور

    مهر 28, 1401

    مادر ، مادر همه ی واژه های پاک است
    مادر ، مادر است

    درود بر شما جناب ورمزیار گرامی💐🙏💐

    • سینا ورمزیار

      مهر 28, 1401

      درود بر شما جناب مهدی پور .
      سپاس از مهر و حضورتون .
      پاینده باشید
      🌸🙏🌹

  2. مینا فتوحی

    مهر 28, 1401

    روحشان در آرامش و نور
    قلبتان صبور

  3. طارق خراسانی

    مهر 28, 1401

    سلام

    از صمیم دل درگذشت مادز بزرگوارتان را تسلیت عرض می کنم
    جانش در جوار حضرت سبحان قرین رحمت باد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🖤🌿

    • سینا ورمزیار

      مهر 28, 1401

      درود جناب خراسانی عزیز .
      سپاس بیکران .
      یاد رفتگان شما هم گرامی
      🌸🙏🌹

  4. فریبا نوری

    مهر 28, 1401

    هر گوشهٔ این خانه آهنگ صدای توست

    درودها جناب ورمزیار گرانقدر
    روح مادرتان شاد
    🌷🌷🌷🌷🌷

    • سینا ورمزیار

      مهر 28, 1401

      درود خانم نوری گرامی .
      سپاس از مهر و حضورتون .
      یاد همه رفتگان گرامی
      🌸🙏🌹

  5. سینا ورمزیار

    مهر 28, 1401

    درود بر شما جناب لاهیجی عزیز .
    چه شعر زیبایی سرودین . دستمریزاد . 👌🌸
    سپاس از مهر و حضورتون .
    پاینده باشین
    یاد رفتگان شما هم گرامی
    🌸🙏🌹

  6. نسرین حسینی

    مهر 29, 1401

    درودها جناب ورمزیار عزیز
    روح مادر گرامیتون قرین آرامش

    این قصهٔ دلتنگی آتش زده بر جانم

    چقدر سخت دلتنگ باشی و او نباشد
    منم دلتنگ پدرم 😔😔🙏🌺🌺

    • سینا ورمزیار

      مهر 29, 1401

      درود خانم حسینی عزیز .🌺
      سپاس از لطف و مهرتون

      بله متاسفانه ، بعضی دلتنگی ها رو ناچار فقط باید تحمل کرد .
      روح پدرتون قرین آرامش 🙏🌸🌹

  7. ادیب فرزانه
    سوگنامه ای بود جان گداز
    از عمق وجود و داغ درون بود
    پس جگر سوز
    خدایش بیامرزد آن نازنین در آغوش خاک را
    سایه ی مهرتان با دوام

    • سینا ورمزیار

      مهر 29, 1401

      درود جناب شرعی عزیز
      سپاسگزارم از مهرتون
      پاینده باشید 🙏
      سایه ی عزیزانتون مستدام
      🌺🌹🌸

  8. غلامحسین جمعی

    آبان 8, 1401

    درودو سپاس عزیز بزرگوار

    دستمریزاد زیبا و درخورو ستودنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا