🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راوی فتح

(ثبت: 233113) آبان 12, 1399 
راوی فتح

 

کاش می شد که بدانی به سر من چه گذشت
به من کولی هر کوچه و برزن چه گذشت

هر کس از ناله ی نِی سوخت نپرسید از خویش
به دل سوخته در سینه ی نِی زن چه گذشت

چه غریبانه در این شهر مرا می بینند
راوی فتح بگو بر سر میهن چه گذشت

سال ها در پی باران، عطش دشت شدم
غضبِ ابر ندانست به سوسن چه گذشت

به نفسهای خزان، مرغ چمن پر زد و رفت
آه ((ای باد بلاخیز )) به گلشن چه گذشت

سایه ی چشم تو از برکه ی مهتاب سرود
آسمان گفت که بر چشمه ی روشن چه گذشت

بذر خورشید به جان کاشتمت …رویاندم
آتش مهر شدی بر سر خرمن چه گذشت

دوست آن ست که آیینه ی دردش باشی
لحظه ای گوش کن ای دوست به دشمن چه گذشت

عادل دانشی آبان 99

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 12, 1399

    سلام عادل جان
    دیروز قول دادی با یک غزل زیبا دوباره اشعار نغزت را در پاک نمایش دهی
    الان می بینم چه اثر با شکوهی را خلق کرده ای و چه خوب شد آمدی چون داریم اسامی شاعران برتر یکصد سال اخیر را در پاک جمع آوری می کنیم تا در آستانه ی قرن 15 شمسی نمایش دهیم و قطعا نام شما نیز در آن لیست درج خواهد شد.

    مانند همیشه عالی بود.

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  2. طارق خراسانی

    آبان 12, 1399

    با سلام مجدد

    نام شما در لیست شاعران برتر یک قرن اخیر ثبت شد.
    http://sherepaak.com/227273/انتخاب-جهل-شاعر-برتر-در-چهل-سال-اخیر

    در پناه خدا 🌹

    • عادل دانشی

      آبان 12, 1399

      سپاس استاد خراسانی عزیز….ممنون از بزرگواری و حسن نظر شما ..البته من خودم را شاعر نمیدانم ..هر چه هست نظر لطف دوستان و سروران گرانقدر است …مانا باشید 🌺🌺🌺🌺🌸❤️❤️❤️

  3. رسول رشیدی راد

    آبان 12, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐

    • عادل دانشی

      آبان 12, 1399

      بزرگوارید استاد رشیدی عزیز🌸🌺🌷🌷❤️

  4. کاوه ایزدیار

    آبان 14, 1399

    زنده باد شاعر
    بی نقص می نویسید👏👏👏👏👏

    • عادل دانشی

      آبان 14, 1399

      پاینده باشید بزرگوار
      بی نقص می خوانید❤️🌹🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا